Strategjinë Kombëtare të Sigurisë Rrugore 2026-2030 dhe Planin e Veprimit për Sigurinë Rrugore 2026-2028

Ministria e Infrastrukturës dhe Energjisë

|

Postuar më: 19.09.2025

|

Data e Mbylljes: 17.10.2025

|

Statusi: Konsultim i mbyllur

|

Nr.Komenteve: 3

|

Nr.Shikimeve: 1307

PDF

|

XML

Ministria e Infrastrukturës dhe Energjisë, në kuadër të procesit të konsultimit për Strategjinë Kombëtare të Sigurisë Rrugore 2026-2030 dhe Planin e Veprimit për Sigurinë Rrugore 2026-2028, mirëpret sugjerimet nga qytetarët, ekspertë të fushës, shoqëria civile etj.

Komentet nga qytetarët

arrow

Arjan G.

Sugjerime për Strategjinë e Sigurisë Rrugore 2026–2030

I nderuar grup i punës,

Në kuadër të konsultimit publik për Strategjinë e Sigurisë Rrugore 2026–2030, më lejoni të paraqes disa sugjerime që besoj do të ndihmojnë në përmirësimin e sigurisë rrugore dhe uljen e aksidenteve:

1. Edukimi dhe ndërgjegjësimi
– Futja e edukimit mbi sigurinë rrugore që në shkollë, si dhe organizimi i programeve sensibilizuese për të gjitha grupmoshat.


2. Licencimi i shoferëve
– Aplikimi i një sistemi me faza për marrjen e patentës (p.sh. patentë prove për shoferët e rinj me kufizime të veçanta për shpejtësinë, alkoolin dhe oraret e qarkullimit).


3. Infrastruktura dhe teknologjia
– Përmirësim i sinjalistikës rrugore dhe i ndriçimit, vendosje barrierash mbrojtëse, si dhe përdorim i kamerave inteligjente dhe semaforëve të mençur.


4. Zbatimi i ligjit
– Rritje e kontrollit përmes përdorimit të teknologjisë (radarë, kamera trupore për policinë rrugore), si dhe zbatim i barabartë i ligjit pa tolerancë.


5. Shërbimet emergjente
– Krijimi i qendrave rajonale të reagimit të shpejtë, pajisja e ambulancave me mjetet më të nevojshme dhe përmirësimi i koordinimit ndërmjet policisë, shërbimeve mjekësore dhe institucioneve të tjera.



Jam i bindur se këto masa do të kontribuojnë ndjeshëm në rritjen e sigurisë rrugore dhe mbrojtjen e jetës së të gjithë përdoruesve të rrugës.

Me respekt
Arjan Griba

Postuar më: 30.09.2025 12:30

arrow

Erjon T.

Pershendetje mendoj se duhet te ritestohen te gjithe te patentuarit ne Shqiperi dhe kjo te behet perpara nje komisioni me AI

Postuar më: 30.09.2025 12:45

arrow

afrim n.

Po mendoj qe objektivat e cendosura jan te arritshme dhe plotesisht efektive.

cfare mund te shtohet, besoj tabelat e rrugeve, sinjalistika vertikale, jo brenda 1 km rruge te jen 4 tabela te ndryshme kufizimi shpejtësie, ndricimi me led i akseve rrugore, Policia te jet qortuese dhe edukuese per nje fashe shpejtësie 20km me shume se tabela ..njoftimi ne kohe reale ne rastin e marrjes se gjobave..kontroll te rrepte sidomos nga ana e policise, persa i perket dritave te makinave gjate nates, ku shumica ecin me drita te gjata, duke verbuar shoferin perball , kjo shkelje te gjobitet sepse krijon premisa per aksident.
dalja me nje vendim nga ekspertët persa i perket fuqise ndricuese se llambave te perdorura nga shoferet..policia te jet me tolerante dhe edukuese nese shkelja me 20km me shume se kufiri i shpejtesise nuk përbën rrezik, por ndodh ne vije te drejte , jo zone te banuar, etj etj. suksese per iniciativen dhe vazhdoni me ritme te shpejta 🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️

Postuar më: 30.09.2025 04:47

Diskutimet për këtë konsultim janë mbyllur.